Nie ma jak dobre call center, które należy do dźwigni biznesu, w którym przede wszystkim liczy się kontakt z klientem. Słuchawki nagłowne używane do telefonu VoIP są urządzeniami niezbędnymi w zapewnieniu komfortu pracy, która należy do dość uciążliwych ze względu na swój charakter. Każdy pracodawca ma obowiązek zapewnić pracownikowi call center ergonomię pracy.
Gdzie wybrać najlepszy sprzęt?
Jeżeli poszukujesz najlepszego sprzętu, który zwiększy możliwości biznesowe swojej firmy zdecydowanie zaopatrz swoją firmę w profesjonalne słuchawki call center. Słuchawki Axtel z telefonem VoIP Yealink są przeznaczone do obsługi call center oraz dla pracowników biurowych. Sprawdź ofertę słuchawek nagłownych z mikrofonem odwiedzając http://attel.pl/.
Jakie słuchawki do telefonu?
Zestaw słuchawkowy umożliwia swobodne transferowanie połączeń poprzez funkcję „tran” oraz odbiór połączeń z poziomu słuchawki nagłownej z użyciem funkcji „headset”. Zestaw posiada telefon VoIP oraz zestaw nagłowny na dwoje uszu Axtel M2 Duo. Seria Axtel Pro duo NC WB jest dedykowana wszędzie tam, gdzie panuje hałas i służy zwiększeniu efektywności pracy. Zastosowane specjalne wzmocnienia chronią przed uszkodzeniami podczas wielogodzinnej pracy. Serię Pro cechuje wytrzymałość i łatwość w obsłudze.
Sama pracując w call center wiem, jak ważne jest utrzymanie higieny pracy i właściwy sprzęt.
Słuchawki są nie tylko doskonałe do telefonicznej obsługi klienta. Korzystam z nich często podczas pracy przy komputerze.